Usein kysytyt kysymykset

Tältä sivulta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos etsimääsi vastausta ei löydy täältä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: kauppa@ihanaa.fi tai 045 3123533

Lukeeko paketissa lähettäjän nimi ihanaa.fi?

-Paketissa lukee lähettäjän kohdalla ZAMAS OY

Tilaukseni ei ole saapunut perille, mistä se johtuu?

- Tarkista tilaamasi tuotteen toimitusaika. Tuotteiden kohdalla on ilmoitettu toimitusaika, jonka sisällä tuotteen pitäisi saapua perille. Mikäli toimitus on mennyt yli tämän ajan etkä ole saanut tilauksestasi mitään tietoa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: kauppa@ihanaa.fi

- Jos kyseessä on ennakkotilaustuote, sen kohdalla on ilmoitettu arvioitu päivämäärä, jolloin tuotetta pitäisi saapua varastoon. Huomioithan, että ennakkotilaustuotteiden ollessa kyseessä, päivämäärä on arvio eli muutoksia päivämäärissä voi esiintyä.

- Mikäli kyseessä ei ole ennakkotilaustuote ja et ole saanut tilauksesi etenemisestä mitään tietoa kolmen arkipäivän kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme:kauppa@ihanaa.fi

Haluan tilata tuotteita yritykselle laskulla. Miten toimin?

- Voit tehdä tilauksen sähköpostitse: kauppa@ihanaa.fi. Kerrothan viestissä yrityksen tiedot, toimitus- ja laskutustiedot sekä tarkat tiedot haluamistasi tuotteista ja määristä. Palaamme asiaan sähköpostilla.

Saanko tilauksen tehtyäni tietoa sen etenemisestä?

- Kun olet tehnyt tilauksen verkkokaupassamme, saat välittömästi tilausvahvistuksen sähköpostiin. Mikäli vahvistusta ei ole tullut, tarkista vielä roskapostikansiosi. Mikäli tilausvahvistusta ei löydy, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, sillä voi olla, että tilaus ei ole tullut läpi.

- Kun tilauksesi on lähtenyt liikkeelle, saat sähköpostiin paketin/pakettien seurantakoodit. Tässä kestää tuotteen toimitusajasta riippuen noin 1-2 arkipäivää.

Haluankin perua tilaukseni, mitä teen?

- Ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse: Huomioithan kuitenkin, että pyrimme käsittelemään tilaukset mahdollisimman nopeasti. Jos tilauksesi on jo välitetty eteenpäin, emme valitettavasti voi sitä enää peruuttaa. Voiko tuotteita tilata puhelimitse?

- Helpointa ja nopeinta tilauksen teko on verkkokauppamme kautta. Jos tilaus ei kuitenkaan jostain syystä onnistu verkkokaupan kautta, voit tehdä tilauksen sähköpostilla: kauppa@ihanaa.fi tai soittaa meille: 0453123533

Sain tilausvahvistuksen ja jokin tieto oli väärä. Mitä teen?

- Jos esimerkiksi osoite on väärä, niin otathan yhteyttä puhelimitse 0453123533, jotta tilauksen toimitusosoite ehditään muuttaa ennen lähetystä.

Yritin tehdä tilausta, mutta minulle tuli rajapintavirhe tai jokin muu virhe eikä tilaus mennyt läpi. Mitä teen?

Tämä virhe voi johtua siitä, että tilausta tehdessä on painettu takaisin -nappia ja tilauksen tietoja on muutettu ja sitten yritetty edetä. Tähän yleensä auttaa se, että vaihdat joko kokonaan selainta tai puhdistat evästeet. Jos tämä ei tehoa, niin otathan meihin yhteyttä joko sähköpostilla kauppa@ihanaa.fi tai 0453123533.

Valitsin maksutavaksi laskun. Milloin se tulee?

Klarna lähettää laskun tilausta seuraavassa kuussa ja laskun eräpäivä on tilausta seuraavan kuun lopussa. Jos sinulle ei ole saapunut laskua tilausta seuraavassa kuussa, niin ota yhteyttä suoraan Klarna tiedustellaksesi laskua.

Olen saanut vain osan tilauksestani, mitä teen?

- Tarkista tilaamiesi tuotteiden toimitusajat. Mikäli olet tilannut tuotteita, joilla on eri toimitusajat ne saapuvat sinulle eri aikaan. Mikäli osa tuotteista on ollut ennakkotilauksessa ja osa varastossa, kysymme asiakkaalta haluaako hän kaikki kerralla vai jo varastossa olevat tuotteet heti.

Tilaamassani tuotteessa on vikaa tai tuote on väärä, mitä teen?

- Käsittelemme reklamaatiot sähköpostitse. Teethän reklamaation toimitusehtojen  mukaisesti. Muistathan liittää mukaan kuvat ongelmista tai väärästä tuotteesta.

Haluan palauttaa tilaamani tuotteen, mitä teen?

- Katso palautusohjeet:https://ihanaa.fi/info/toimitusehdot

Voinko noutaa tuotteen?

- Lähetämme tuotteet ainoastaan postin välityksellä.

Onko tuotteita jossain nähtävillä?

- Kaikki varastossa olevat tuotteet ovat nähtävillä ainoastaan verkkokaupassamme.

Seurantakoodi ei toimi. Mitä teen?

- Voit kokeilla kopioida seurantakoodin suoraan esimerkiksi Postin sivuille.

- Jos et tiedä mihin seurantakoodi on, niin voit ottaa meihin yhteyttä kauppa@ihanaa.fi. Jos seurantakoodi ilmoittaa, että paketti ei ole vielä kuljetusliikkeellä, niin todennäköisesti paketti ei ole vielä ehtinyt kirjautua Postin järjestelmään.